7 Kasım 2016 Pazartesi

SEO Hocasi + Webtures'in Baska Bloglardan Cevirip Koydugu Ama Link Vermedigi Yazilar: SEO'ya Ne Kadar Yatirim Yapmalisiniz? (SearchEngineLand'den direkt birebir çeviri)

eski bir R10 uyesiyim, haliyle seohocasi ni uzun zamandir taniyorum. yurtdisinda yasayan birisi olarak turkiyede yapilan isleri cok takip etmem. cok koklu r10cular beni az cok tanirlar, hatta akillarina bir isim gelmistir. seohocasini sosyal medyada takip emtiyordum ama sosyal medyada yaptiklari reklamlarda bu kadar ego dolu paylasimlar yapmaya basladiktan sonra her yerden engelledim. ama hicbir zaman bu gorduklerim kadar hayal kirikligina ugramadim. Gerizekali degilim, bu bloglari okuduktan sonra degisIklik yapacaginizi biliyorum. Hepsini archive.org'a kaydedemeyecegimiz icin, archive.is adinda dunyaca unlu bir servisi kullaniyorum.

Birebir ceviriden olusan ve kaynak verilmeden kendi yazisiymi gibi yayinlanan icerikhttps://www.webtures.com.tr/blog/seo-hizmetine-ne-kadar-para-harcamalisiniz/

Link eklemeden kendi icerikleri gibi paylastiklarinin kaniti (7 kasim kaydi)http://archive.is/2o3tU

Dogrudan cevrilen icerikhttps://searchenginewatch.com/sew/how-to/2267471/how-much-should-you-spend-on-seo-services

Ne olur neolmaz, bu iceriginde kayit kanitihttp://archive.is/CLI4y

Tum linkleri tiklamaya usenen arkadaslar icin ise, yanyana iki birebir ayni icerik:


Link verilmeden birebir cevrilen icerik Ingden cevrilen icerik



Dilerseniz iceriklerin ustunu tiklayarak buyutebilir ve bizzat inceleyebilirsiniz. Burada hicbir kaynak belirtilmemistir ve bu bir icerik hirsizligidir. Ekran goruntulerinde oynanmadigini anlamak icin archive.is kanitlarini da inceleyebilirsiniz.

3 yorum:

  1. Tamda araştırdığım bir konuydu . Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  2. Bu konuda bilgilerinizi bizimle paylaştığınız için çok sağolun. Yakından takip ediyoruz. :)

    YanıtlaSil
  3. BURSA SEO ‘nun Açılımı, Search Engine Optimization ‘dur.Türkçe olarak Arama Motoru Optimizasyonu denilmektedir. SEO SEO botlarının sitenizi tarayıp veri oluşturabilmesi için yapılan teknik bir çalışmadır. Her arama motoru farklı sıralama ve kalite kriterleri kullanmaktadır. BURSA SEO , internet sitelerinin arama sonuçlarında daha iyi bir konumda çıkması adına yapılan çalışmalardır. Bir SEO Firması ile çalışmak sitenizin daha hızlı, kaliteli gelişmesini ve rakiplerinizden önde olmanızı sağlayacaktır. Teknik Eğitim - İdari Danışmanlık - Teknik Danışmanlık - Bursa SEO

    YanıtlaSil