7 Kasım 2016 Pazartesi

SEO Hocası ve Webtures Blog Kopya Icerigi Kendisininmis Gibi Paylasiyor!

Malumunuz gectigimiz haftalarda SEOHOCASI yani Webtures Google'dan ceza alarak, tum indexlerini filtreye soktu. -60 cezasi olarak bilinen ceza seo hocasi yazilsa bile seohocasi.com adresi artik yer almiyor. Bu cezadan sonra sirket hakkinda biraz okuma yaptim. Adaletsiz buluklarimi sizle paylasmak istiyorum. Eksi'de Webtures basligina bakarken su girisi gordum: https://eksisozluk.com/entry/63947066 beni heyecanlandirdi cunku baska turk seolarin da yabanci icerikleri cevirdigini biliyordum.

Bu giris bahsediyordu ki, dusuk cumleler artik insanlari yoruyormus. Hemen aklimda, malum SEO dunyasinin bir diger tanidik ismi geldi. Her ne kadar onun sirlari ortaya dokulmeden kariyer yapsa da, onun kopya iceriklerini hepimiz okumustuk. Sonrasinda ayni sorunu Webtureste gordum. Herkes ceviri yapabilir ama cevirinin kaynagini vermemek cok buyuk ayiptir.

Birazdan tum detaylari paylasacagim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder